مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:102023-12-31حوادث

دستگیری سه گروه شکارچی متخلف در لرستان


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله از دستگیری شبانه سه گروه شکارچی متخلف قبل از هر گونه تخلفی در منطقه شکار و صید ممنوع گرین خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله از دستگیری شبانه سه گروه شکارچی متخلف قبل از هر گونه تخلفی در منطقه شکار و صید ممنوع گرین خبر داد.

علیرضا رحیمی گریران نهم دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه گروه شکارچی متخلف که به قصد شکار حیات وحش قصد ورود به منطقه شکار و صید ممنوع گرین را داشتند توسط محیط بانان یگان حفاظت این شهرستان قبل از هر گونه تخلفی دستگیر شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله در این باره گفت: محیطبانان یگان حفاظت این شهرستان که به قصد پایش به منطقه شکار و صید ممنوع گرین اعزام شده بودند در یک کمین شبانه موفق به دستگیری سه گروه از شکارچیان متخلف شدند.

رحیمی افزود: از این متخلفین دو قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و یک قبضه سلاح ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه گفت: صورتجلسه اولیه تخلف برای متخلفین تنظیم و پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رحیمی در پایان ضمن قدردانی از هوشیاری محیط بانان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن گویای 1540 تماس حاصل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سه گروه شکارچی متخلف در لرستان

دستگیری سه گروه شکارچی متخلف در لرستان