مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:102024-01-05سياسي

حادثه گلزار شهدای کرمان چهره سیاه دشمنان را بیشتر نمایان کرد


دشمنان کوردل با انفجار بمب در گلزار شهدای کرمان بار دیگر چهره سیاه و عمق دشمنی خود نسبت به ملت ایران و انقلاب اسلامی را نشان دادند اما این اقدامات ددمنشانه دشمنان هیچ تأثیری در اراده آهنین ملت ایران ندارد.

- ایسنا/کردستان امام جمعه موقت سنندج گفت: دشمنان کوردل با انفجار بمب در گلزار شهدای کرمان بار دیگر چهره سیاه و عمق دشمنی خود نسبت به ملت ایران و انقلاب اسلامی را نشان دادند اما این اقدامات ددمنشانه دشمنان هیچ تأثیری در اراده آهنین ملت ایران ندارد.

ماموستا معروف خالدی، امروز (15 دی) در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: حادثه تروریستی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان، در نهایت شرارت و توسط افراد کوردل انجام شد و ما این جنایت ددمنشانه دشمنان را به شدت محکوم می کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف نهایی دشمنان نابودی جهان اسلام است، افزود: ترور و چنین اقدامات تروریستی نشان از ضعف دشمنان در برابر اقتدار ایران است چراکه نمی توانند رودررو به جنگ ما بیایند ناچار دست به اقدامات کور و ترور می زنند.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: دشمن با انجام کارهای تروریستی بین مسلمانان و مذاهب مختلف قصد دارد تا تفرقه ایجاد کند و در این راستا همگان باید هوشیارانه در برابر توط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه گلزار شهدای کرمان چهره سیاه دشمنان را بیشتر نمایان کرد

حادثه گلزار شهدای کرمان چهره سیاه دشمنان را بیشتر نمایان کرد