مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 00:072024-01-02حوادث

دستبند پلیس بر دستان قاتل 14 ساله


فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب قاتلی که در نزاع جمعی مرتکب قتل شده و متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب قاتلی که در نزاع جمعی مرتکب قتل شده و متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سردار علی اکبر جاویدان امروز، (دوازدهم دی ماه)، در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی چند نوجوان و قتل یکی از عاملان درگیری در شهر سندرک شهرستان میناب، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه سندرک با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام و در تخقیقات میدانی و پلیسی صورت گرفته مشخص شد چند نوجوان با هم درگیر و دراین نزاع جمعی دو نوجوان 14 و 17 ساله با چاقو با یکدیگر در گیر شده که متهم 14 ساله با ضربه چاقو به گردن دیگر عامل درگیری منجر به قتل وی شده و از صحنه متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اذعان داشت: با تلاش همه جانبه صورت گرفته و همکاری پلیس آگاهی میناب، قاتل 14 ساله شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم آلات قتل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس بر دستان قاتل 14 ساله

دستبند پلیس بر دستان قاتل 14 ساله