مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:302023-12-31سياسي

برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین گفت: نمایشگاه فرش دستباف از 11 تا 15 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان با حضور بیش از 25 تولیدکننده و فعال حوزه فرش دستباف و تابلوفرش برگزار خواهد شد.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین گفت: نمایشگاه فرش دستباف از 11 تا 15 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان با حضور بیش از 25 تولیدکننده و فعال حوزه فرش دستباف و تابلوفرش برگزار خواهد شد.

احمد خورگامی ضمن اشاره به ویژگی های فرش ایرانی، اظهار کرد: فرش دستباف ایرانی به عنوان نماد اصالت و هنر ایرانی در تمام دنیا شناخته شده است و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و به دلیل تنوع در طرح، مورد پسند هر نوع سلیقه ای است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، وی در ادامه بیان کرد: برگزاری نمایشگاه ها می تواند در راستای معرفی و حمایت از این هنر صنعت فاخر و نفیس، نقش مؤثری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ 11 تا 15 دی ماه به مدت پنج روز از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین

برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین