مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:552023-12-27سياسي

تاکید فرماندار محلات بر رعایت اصل بی طرفی مدیران دولتی در انتخابات


جلسه شورای اداری شهرستان محلات به ریاست سیدحسین حسینی فرماندار شهرستان محلات و با حضور سایر اعضا برگزار و در این نشست بر رعایت اصل بی طرفی مدیران دولتی در انتخابات تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز نشست اعضای شورای اداری شهرستان محلات به ریاست سیدحسین حسینی فرماندار شهرستان محلات و با حضور سایر اعضا برگزار و در این نشست بر رعایت اصل بی طرفی مدیران دولتی در انتخابات تاکید شد.

سید حسین حسینی فرماندار محلات ضمن تسلیت شهادت سردار موسوی از همراهان سردار سلیمانی و گرامیداشت ایام تکریم مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: دستگاه ها باید علاوه بر رسالت خود به موضوعات فرهنگی نیز پرداخته و در اجرای اقدامات فرهنگی با سایر دستگاه ها مشارکت کنند.

  وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به دولت سیزدهم مبنی بر ارائه گزارش اقدامات دولت، ادامه داد: جبران بسیاری از آسیب ها که از دولت های گذشته  به ارث رسیده است، دشوار بوده و اقدامات خوب اقتصادی، نمود بیرونی مناسبی ندارد، باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، این اقدامات به اطلاع مردم رسانده و منعکس شود تا سمپاشی های دشمنان و معاندین خنثی شود.

  حسینی با اشاره به نهایی شدن افراد احراز صلاحیت شده برای انتخابات مجلس تا 15 دی ماه، افزود: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار محلات بر رعایت اصل بی طرفی مدیران دولتی در انتخابات

تاکید فرماندار محلات بر رعایت اصل بی طرفی مدیران دولتی در انتخابات