مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:452024-01-08سياسي

نخبه ای که در بین چرخ دنده های روزمرگی حاصل از نگاه مادی گرایانه متوقف نشد


دستیار استاندار سمنان در امر مردمی سازی از زنده یاد کاظمی آشتیانی موسس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی به عنوان دانشمند، نخبه و استاد دانشگاهی نام برد که در بین چرخ دنده های روزمرگی حاصل از نگاه مادی گرایانه متوقف نشد و گفت: - ایسنا/سمنان دستیار استاندار سمنان در امر مردمی سازی از زنده یاد کاظمی آشتیانی موسس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی به عنوان دانشمند، نخبه و استاد دانشگاهی نام برد که در بین چرخ دنده های روزمرگی حاصل از نگاه مادی گرایانه متوقف نشد و گفت: بی شک کاظمی آشتیانی، پرچم دار مردمی سازی علم و فناوری در کشور است.

مسعود هراتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، آنچه سبب شده است این نهال نوپای امام(ره) در تلاطم ایام و حوادث سالم و مستحکم بماند، نقش آفرینی و حضور مردم در اداره و حفظ این حرکت نو در جهان معاصر بود.

وی ادامه داد: در مسیر نقش آفرینی مردم در طول سال های منتهی به انقلاب و همچنین سال های بعداز انقلاب شاهد الگوهای موفق و صحنه های بدیعی از میان داری جریان های مردمی برای حل مسائل انقلاب اسلامی بوده ایم، الگوهایی مثل نهضت سواد آموزی، جهادسازندگی، کمیته انقلاب و.

که وجه مشترک همه این ها، شناخت مسئله و حضور مردم به عنوان حل کننده مسائل و قرار گرفتن حاکمیت به عنوان تسهیلگر اقدامات مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه ای که در بین چرخ دنده های روزمرگی حاصل از نگاه مادی گرایانه متوقف نشد

نخبه ای که در بین چرخ دنده های روزمرگی حاصل از نگاه مادی گرایانه متوقف نشد