مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:452024-01-20سياسي

خضریان: مساله سربازی فقط محدود به حقوق نمی شود


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق سربازان به حدود 5 میلیون تومان رسیده است، گفت: مساله سربازی فقط محدود به حقوق نمی شود، - نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق سربازان به حدود 5 میلیون تومان رسیده است، گفت: مساله سربازی فقط محدود به حقوق نمی شود، موضوع این است که از نیروی وظیفه ما به درستی استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در نشستی با طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) قم با عنوان مجلس یازدهم؛ ضعف ها و قوت ها گفت: تفاوت دیدگاه ها در مجلس امری طبیعی است.

در واقع پارلمان نماد نگاه های مختلف هستند که این ضعف نیست بلکه طبیعت مجلس است.

وی یکی دیگر از خصوصیات مجلس را ریل گذاری دانست و گفت: برخلاف آنچه تصور می شود این ریل گذاری اثر مستقیم و سریع در زندگی عامه مردم نمی گذارد.

در بازه ی زمانی احداث خط راه آهن اگر از کارگران، مهندسان و پیمانکارانی پرسیده شود که چه کار می کنند، به اقداماتی که انجام می دهند اشاره می کنند، اما منظر مردم که نگاه کنیم با این سؤال روبرو می شویم که چرا تأثیر این کاری که انجام می دهند را نمی بینیم؟ چرا پس از گذشت چند سال هنوز اثراتش را ندیدیم؟ در حالی که اگر ریل گذاری ایشان نباشد، امکان حرکت قطار در آینده نیست و در زمانی هم که قطار بر روی ریل حرکت می کند، همه قطار را می بینند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: مساله سربازی فقط محدود به حقوق نمی شود

خضریان: مساله سربازی فقط محدود به حقوق نمی شود