مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:152024-01-09حوادث

الزام دستگاه های متولی برای رفع معایب راه های پرتردد


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اصلاح و یا حذف نقاط تاثیرگذار در وقوع تصادف نقش مهمی در ارتقا ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی دارند و 3 نقطه حادثه خیر شهر اصفهان شناسایی شده و باید اصلاح شود.

-  علی اصغر زارع، رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: راه، انسان، وسیله نقلیه و محیط نقش بسزایی در تصادفات دارند، بدون شک راه و وضعیت هندسی و فنی آن به عنوان یکی از ارکان ترافیک، عامل مهمی در وقوع تصادفات هستند.

وی با بیان اینکه اصلاح و یا حذف نقاط تاثیرگذار در وقوع تصادف نقش مهمی در ارتقا ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی دارند، تصریح کرد: بزرگراه شهید دستجردی در شهر اصفهان یکی از محورهای پرتردد است که با افزایش وقوع تصادفات جرحی و فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

زارع بیان کرد: وجود گاردریل های نامناسب در بزرگراه شهید دستجردی و ترکیب تردد انواع خودروهای سبک و سنگین در طول این مسیر منجر به افزایش آمار وقوع تصادفات شده است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان افزود: در بزرگراه شهید چمران نیز عواملی همچون کوتاه بودن جداول موجود در بین بزرگراه و بالا بودن سرعت متوسط شبانه خودروها در این مسیر، عامل مهمی برای افزایش آمار وقوع تصادفات جرحی و فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شناخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام دستگاه های متولی برای رفع معایب راه های پرتردد

الزام دستگاه های متولی برای رفع معایب راه های پرتردد