مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:502023-12-31پزشكي

هدفگذاری 70 درصدی نوبت دهی الکترونیک در مراکز درمانی


رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت با اعلام هدفگذاری 70 درصدی نوبت دهی الکترونیک در مراکز درمانی در راستای تسهیل دسترسی هموطنان به خدمات درمانی، - اقدامات وزارت بهداشت جهت توسعه نوبت دهی الکترونیک را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، دکتر حسن واعظی گفت: یکی از ساز و کارهای اصلی اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع، بهره گیری از نظام ارجاع الکترونیک است که بر پایه نوبت دهی الکترونیک قرار دارد.

در حال حاضر و با توسعه سامانه های نوبت دهی الکترونیک در اغلب کسب و کارها، بهره گیری از این سامانه ها نیز در نظام ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به منظور ارائه خدمات سریع و آسان به شهروندان غیر قابل اجتناب است.

رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت افزود: ارائه خدمات به موقع، جلوگیری از اتلاف وقت بیماران در فرآیندهای درمانی، استفاده مناسب از زمان پزشکان، بهره مندی عادلانه بیماران از خدمات تخصصی پزشکی، برنامه ریزی دقیق حضور پزشکان و بیماران در مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی از مواردی است که بهره گیری از سامانه نوبت دهی الکترونیک جامع را الزامی می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری 70 درصدی نوبت دهی الکترونیک در مراکز درمانی

هدفگذاری 70 درصدی نوبت دهی الکترونیک در مراکز درمانی