مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:432023-12-26سياسي

پیام تسلیت آیت اله دری نجف آبادی در پی شهادت «شهید سید رضی»


نائب رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) شهادت شهید سید رضی موسوی به دست جنایتکاران صهیونیسم را به ملت ایران و جبهه مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نائب رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی شهادت شهید سید رضی موسوی به دست جنایتکاران صهیونیسم را به ملت ایران و جبهه مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

در این پیام آمده است: در آستانه سالگرد شهادت شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به دست جنایتکاران آمریکایی و در ایام جنایت وحشیانه صهیونیستی در غزه، فلسطین، لبنان و سوریه شاهد به شهادت رسیدن فرزند برومند دیگری از سرداران رشید اسلام و سپاهیان عزت آفرین و جبهه مقاومت هستیم.

در ادامه این پیام آمده است: جبهه مقاومت فرزند دیگری از سرداران افتخار آفرین خود را همچون شهید عمار مقنیه و شهید همدانی و شهید سید عباس موسوی و شهید حججی و دیگران تقدیم اسلام و قرآن و ولایت و مقاومت کرد و برگ زرین دیگری بر اوراق درخشان تاریخ مقاومت و عزت و شرف افزود.

در این پیام آمده است: الحق شهید موسوی رضی عمری را با اخلاص و ایثار و فداکاری مجاهدت کرد و پاداش خدمات صادقانه خود را به نحو مطلوب از ساقی کوثر و دختر بزرگوارش حضرت عقیله بنی هاشم زینب کبری(ع) دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت اله دری نجف آبادی در پی شهادت «شهید سید رضی»

پیام تسلیت آیت اله دری نجف آبادی در پی شهادت «شهید سید رضی»