مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:302024-01-07پزشكي

عملکرد قابل توجه مرکز کاشت حلزون یزد/برخورداری بیماران از پوشش کامل بیمه ای


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به عملکرد قابل توجه مرکز کاشت حلزون یزد طی اندک زمان راه اندازی آن، گفت: بیست و چهارمین عمل کاشت حلزون این مرکز در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد انجام شد.

- ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به عملکرد قابل توجه مرکز کاشت حلزون یزد طی اندک زمان راه اندازی آن، گفت: بیست و چهارمین عمل کاشت حلزون این مرکز در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد انجام شد.

دکتر سید کاظم رضوی ضمن اعلام این خبر افزود: هزینه انجام این عمل بین 13 تا 16 هزار دلار است که تمامی آن توسط هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت تامین شده و به صورت رایگان برای بیمار انجام می شود.

وی اظهار کرد: پس از انجام عمل کاشت حلزون، نیاز به 200 تا 300 جلسه توانبخشی است که این مورد هم تقریباً به طور کامل تحت پوشش خدمات بیمه ای است.

معاون درمان دانشگاه با اشاره به این که عمل کاشت حلزون محدودیت سنی ندارد، خاطرنشان کرد: کودکانی که از بدو تولد ناشنوا هستند و بزرگسالانی که شنوایی خود را از دست داده اند ولی دارای گفتار کامل می باشند، مشمول عمل کاشت حلزون می شوند.

وی خاطر نشان کرد: سن طلایی جهت کاشت برای کودکانی که از تولد ناشنوا بوده ‍اند، حداکثر چهارسالگی است زیرا که اسکلت گفتاری کودک در این چهار سال شکل می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد قابل توجه مرکز کاشت حلزون یزد/برخورداری بیماران از پوشش کامل بیمه ای

عملکرد قابل توجه مرکز کاشت حلزون یزد/برخورداری بیماران از پوشش کامل بیمه ای