مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:352024-01-07بين الملل

جنگ غزه 60 میلیارد دلار هزینه روی دست اسراییل گذاشت


روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارش مفصلی به هزینه های جنگ رژیم اسراییل علیه نوار غزه پرداخت و اعلام کرد، این جنگ طی سه ماه با 217 میلیارد شیکل بی سابقه ترین جنگ از لحاظ هزینه های هنگفت (تلفات گسترده) لقب گرفته است.

- روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارش مفصلی به هزینه های جنگ رژیم اسراییل علیه نوار غزه پرداخت و اعلام کرد، این جنگ طی سه ماه با 217 میلیارد شیکل بی سابقه ترین جنگ از لحاظ هزینه های هنگفت (تلفات گسترده) لقب گرفته است.

جنگ غزه یک حد نصاب دیگر هم برای تلفات رژیم صهیونیستی به ثبت رساند و بعد از ثبت بزرگترین شکست تاریخ این رژیم پر هزینه ترین جنگ این رژیم را هم برایش در تاریخ رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارش مفصلی به هزینه های جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پرداخت و اعلام کرد، این جنگ طی سه ماه با 217 میلیارد شیکل بی سابقه ترین جنگ از لحاظ هزینه های هنگفت (تلفات گسترده) لقب گرفته است.

این روزنامه عبری زبان با اعتراف به تلفات هنگفتی که ارتش اسراییل بر اثر جنگ متحمل شده اعلام کرد، در کنار تلفات انسانی بی سابقه و تبعات اجتماعی، روحی و روانی، سیاسی و امنیتی و البته نظامی وحشتناک، زیان های اقتصادی هنگفتی هم برای تل آویو در پی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه 60 میلیارد دلار هزینه روی دست اسراییل گذاشت

جنگ غزه 60 میلیارد دلار هزینه روی دست اسراییل گذاشت