مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:102024-01-06سياسي

ساختمان بیمه سرمد در استان بوشهر افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در مراسمی با حضور مدیرعامل بیمه سرمد، عضو هیئت مدیره و تنی چند از مدیران بانک صادرات و شبکه فروش شرکت بیمه سرمد در بوشهر ساختمان جدید شعبه این شرکت در این استان افتتاح شد.

در ابتدای مراسم مدیرعامل بیمه سرمد اقدام تروریستی اخیر در به شهادت رساندن جمعی از هم وطنان مان در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

سید محمدمهدی بهشتی نژاد ضمن ابراز همدردی با مردم و خانواده های داغدار و مجروح در جریان این حادثه تروریستی، برای بازماندگان از خداوند صبر و سلامتی مسئلت کرد.

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه با اشاره به آمار 9 ماهه امسال گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد مطلوبی در صدور حق بیمه، سود شرکت و کاهش نسبت خسارت بوده ایم که نشان از تلاش تیم مدیریت، کارکنان و شبکه فروش پرتلاش شرکت دارد.

سید محمدمهدی بهشتی نژاد افزود: ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن و پرداخت خسارت درمان کارکنان بانک صادرات در دستورکارمان قرار گرفته و هم اکنون شاهد کاهش مدت زمان پرداخت خسارت هستیم که البته تلاش برای رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه دارد.

در ادامه مهدی اقبالی راد، عضو هیئت مدیره بانک صادرات در سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت هموطنان در کرمان، از زحمات مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان بیمه سرمد در استان بوشهر افتتاح شد

ساختمان بیمه سرمد در استان بوشهر افتتاح شد