مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:252023-12-27اقتصادي

افزایش مبادلات اقتصادی در پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابه جایی 2 میلیون و 40 هزار و 286 تن کالا در 9ماهه سالجاری از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در شمال این استان خبرداد.

- ایوب کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به جابجایی این حجم از کالا توسط 86 هزار و 647 دستگاه کامیون، اظهار داشت: جابه جایی کالا از پایانه های مرزی شمال استان در 9 ماهه سالجاری ،رشد 16 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی در ادامه به واردات 210 هزار و 396 تن کالا از پایانه مرزی میرجاوه طی این مدت اشاره کرد و افزود: در این مدت یک میلیون و 114هزار و388 تن به صادرات و 715 هزار و 502 تن کالا نیز به ترانزیت از طریق این پایانه های مرزی اختصاص داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ادامه داد:در حال حاضر روزانه به طور متوسط بیش از 500 دستگاه کامیون از پایانه های مرزی شمال استان تردد می کنند.

کرد یادآورشد:ظرفیت های بالای سیستان و بلوچستان در زمینه ارتباط خارجی با کشورهای همسایه فرصت های تجاری بسیار مطلوبی را برای منطقه فراهم کرده تا از ظرفیت پایانه های مرزی به بهترین نحو در رونق اقتصاد بهره گرفت و در این راستا تمام تلاش این اداره کل فراهم کردن زیر ساخت ها در پایانه های مرزی میلک و میرجاوه بر گسترش روابط اقتصادی با کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبادلات اقتصادی در پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

افزایش مبادلات اقتصادی در پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان