مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:262024-01-13اجتماعي

نفوذ 2 سامانه سرد بارشی به آسمان مازندران


احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با اشاره به هشدار جوی سطح  نارنجی هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با عبور سامانه سرد بارشی از عصر شنبه تا اواخر وقت یک شنبه شاهد بارش باران، وزش بادنسبتاً شدید، کاهش محسوس دما و احتمال رعدوبرق در استان هستیم.

وی با بیان اینکه این سامانه سرد بارشی نیمه غربی استان را دربرمی گیرد، اضافه کرد: آب گرفتگی معابر عمومی در مناطق ساحلی و جلگه ای، بالا آمدن آب رودخانه ها و در ارتفاعات و محورهای کوهستانی کاهش دید، لغزندگی، اختلال در تردد وسایل نقلیه، احتمال سقوط سنگ، احتمال بهمن و کولاک برف  پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: باتوجه به این سامانه سرد بارشی، پرهیز از سفرهای غیرضروری به ویژه در گردنه های برف گیر و مجهز بودن خودروها به وسایل زمستانی در مناطق سردسیر، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، خودداری از فعالیت های کوه نوردی و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد انتظار است.

اسدی در ادامه گفت: همچنین با فعالیت سامانه بارشی از اوایل وقت یک شنبه تا اواخر وقت یک شنبه 24 دی ماه شاهد بارش باران، وزش باد نسبتا شدید و کاهش محسوس دما در استان مازندران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ 2 سامانه سرد بارشی به آسمان مازندران

نفوذ 2 سامانه سرد بارشی به آسمان مازندران