مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 00:002024-01-16حوادث

تبلیغ «صدور گواهینامه رانندگی بدون آزمون» غیرقانونی است


با توجه به اینکه به تازگی در فضای مجازی شاهد تبلیغ صدور گواهینامه های رانندگی بدون آزمون هستیم، این موضوع غیر قانونی بوده و کسانی که اقدام به صدور این نوع گواهینامه ها می کنند برابر قانون مجرم شناخته می شوند.

- تبلیغ صدور گواهینامه رانندگی بدون آزمون غیرقانونی است سرهنگ اصغر زارع: با توجه به اینکه به تازگی در فضای مجازی شاهد تبلیغ صدور گواهینامه های رانندگی بدون آزمون هستیم، این موضوع غیر قانونی بوده و کسانی که اقدام به صدور این نوع گواهینامه ها می کنند برابر قانون مجرم شناخته می شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: تبلیغ صدور گواهینامه بدون آزمون غیر قانونی بوده و استفاده از این گواهینامه تخلف است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت وگو با مهر با اشاره به اینکه به تازگی در فضای مجازی شاهد تبلیغ صدور گواهینامه های رانندگی بدون آزمون هستیم، اظهار داشت: این موضوع غیر قانونی بوده و کسانی که اقدام به صدور این نوع گواهینامه ها می کنند برابر قانون مجرم شناخته می شوند.

وی افزود: جعل گواهینامه های رانندگی به دلیل نداشتن سابقه قانونی هیچ فایده ای نداشته و حتی پیگرد قانونی و قضایی برای دارنده گواهینامه جعلی نیز به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ «صدور گواهینامه رانندگی بدون آزمون» غیرقانونی است

تبلیغ «صدور گواهینامه رانندگی بدون آزمون» غیرقانونی است