مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:252023-12-25اقتصادي

سکوهای اینترنتی چگونه دوا و درمان مردم را آسان می کنند؟


بیمه گران فعال در حوزه سلامت، برای توسعه خدمات سلامت از راه دور نقش مهمی دارند و بیمه درمانی با همکاری سکوهای اینترنتی به عنوان بازوی اجرایی خود می تواند روند ارسال دارو به منازل را تسهیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، امروزه خدمات سلامت از راه دور از خدمات پیشرو سلامت محور به شمار می آید.

خدماتی که در توزیع عادلانه و یکسان خدمات مؤثر بوده و از شهرهای بزرگ تمرکززدایی می کند، یکی از اقسام این خدمات، پزشکی از راه دور است که بیش از 100 سال قدمت داشته و برآوردها نشان می دهد در سال 2022 حجم بازار پزشکی از راه دور، 72 میلیارد دلار در جهان است.

آمارها نشان می دهد مشاوره از راه دور بیش از 29.

5 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است.

نقش اصلی این مورد در دوران همه گیری کرونا نمایانگر شد.

این در حالی است که بر اساس مطالعه ای که توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) انجام شده است، اکثر کشورهای OECD حتی قبل از همه گیری کووید-19 نیز پزشکی از راه دور داشتند.

هر چند آمار و ارقام در ایران حکایت دیگری دارند، به عنوان مثال گزارش جامع سلامت الکترونیکی ایران در سال 1400، توسط ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و دو شرکت دیگر منتشر شده است که نشان می دهد مشاوره آنلاین و پزشکی از راه دور با مخاطب بالفعل 4 میلیون نفری، بازار 100 میلیارد توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوهای اینترنتی چگونه دوا و درمان مردم را آسان می کنند؟

سکوهای اینترنتی چگونه دوا و درمان مردم را آسان می کنند؟