مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:252024-01-07سياسي

بررسی نقش دانشجویان در رفع مشکلات زیرساختی دانشگاه ها


جلسه شورای موسسات آموزش عالی با موضوع بررسی نقش دانشجویان و اساتید در ارائه راهکار برای حل نظام صنفی و زیرساختی دانشگاه ها در سمنان برگزار شد.

- جلسه شورای موسسات آموزش عالی با موضوع بررسی نقش دانشجویان و اساتید در ارائه راهکار برای حل نظام صنفی و زیرساختی دانشگاه ها در سمنان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه ای که به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار شد، پررنگ کردن نقش دانشجویان در روش های نوین حکمرانی را یکی از مهمترین وظایف این شورا دانست و گفت: با وجود 43 دانشگاه و موسسه آموزش عالی وابسته به وزارت علوم در استان میتوان در حل مسائل بزرگ استان مانند آب، جمعیت و سوانح رانندگی به راهکارهای تاثیر گذاری رسید.

سیف الله سعدالدین، رییس دانشگاه سمنان و دبیر این شورا هم با بیان اینکه هریک از موسسات آموزش عالی در استان دارای ظرفیت های منحصر به فردی در حوزه های آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی هستند، گفت: پارک های علم و فناوری ظرفیت مناسبی برای تبدیل علم به ثروت و ایده به محصول را فراهم کرده است.

سعدالدین همچنین درخواست از صندوق رفاه دانشجویان برای تخصیص ردیف بودجه تجهیزات دانشگاهی و تقاضا از راه آهن جمهوری اسلامی برای فراهم کردن امکان حمل و نقل ریلی برای دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نقش دانشجویان در رفع مشکلات زیرساختی دانشگاه ها

بررسی نقش دانشجویان در رفع مشکلات زیرساختی دانشگاه ها