مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:152024-01-09سياسي

من، فقط زیبایی دیدم


خانواده ما عاشق شهادت است و آرزویمان شهادت بوده و هست.

یکی از دلایلی که در برابر این مصیبت استقامت می کنم همین است که برای نظام و مکتب حاج قاسم شهید داده ایم و از همه مهم تر خوشحال هستم که در این قصه و مکتب نقش داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو گفتگوی صبح نو با حسین سلطان نژاد، مردی است که هشت عضو خانواده اش در انفجارهای تروریستی کرمان به شهادت رسیدند.

روز چهارشنبه (13 دی ماه 1402) اتفاقی در نزدیکی مزار سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی افتاد که همه دنیا را منقلب کرد؛ اتفاقی که ثابت کرد دشمن حتی از زائران حاج قاسم هم ترس دارد و نمی تواند این تعداد عاشق و دلباخته به این شهید را ببیند.

دشمن این بار هدفش یک فرد نظامی خارج از وطن نبود، بلکه هدفش زائران غیرنظامی و حتی کودکان در این مراسم بود.

یکی از خانواده هایی که در این مراسم تعداد زیادی شهید داد و همه را تحت تأثیر قرار داد، خانواده حسین سلطان نژاد بود که در این واقعه هشت نفر از اعضای خود را از دست داد و به همین بهانه با او به گفت وگو نشستیم که در ادامه می توانید به مطالعه آن بپردازید.

واکنش شما بر سر مزار شهدای عزیزتان این بود که با تأسی از حضرت زینب (س) گفتید ما رایت الا جمیلا ؛ در خصوص این بیان خودتان توضیح دهید که در آن شرایط چه حسی داشتید؟ من نکته ای را می گویم، شما هر طور که دوست داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من، فقط زیبایی دیدم

من، فقط زیبایی دیدم