مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 07:502024-01-10سياسي

هشدار پلیس فتا درباره جرایم سایبری مرتبط با انتخابات


رییس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: درج آگهی یا نشر محتوا علیه نامزدهای انتخاباتی و گروه های سیاسی توسط رسانه های همگانی ممنوع است و در صورت مشاهده افراد مرتکب به مراجع قضایی معرفی می شوند.

- مرتضی عسگری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: درج آگهی یا نشر محتوا علیه نامزدهای انتخاباتی و گروه های سیاسی توسط رسانه های همگانی ممنوع است و افراد مرتکب به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رییس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری افزود: برابر ماده 79 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، درج آگهی یا نشر اکاذیب علیه نامزدهای انتخاباتی یا احزاب و گروه های سیاسی و یا اعلام خلاف واقع انصراف نامزدها توسط رسانه های همگانی ممنوع است.

  نشر اکاذیب علیه نامزدهای انتخاباتی ممنوع است! وی ادامه داد: پلیس فتا و ضابطان قوه قضاییه موظف به رصد جرایم سایبری و جلوگیری از وقوع این گونه جرایم هستند و افراد مرتکب به مراجع قضایی معرفی شوند.

 عسگری بیان کرد: پلیس فتا تحرکات کاندیداها و طرفداران آن ها در فضای مجازی را به دقت رصد کرده و متاسفانه مشاهده می شود کاربران عضو کانال ها و گروه های خبری با هویت ناشناس اقدام به هتک حرمت، تخریب و انتشار اکاذیب در مورد برخی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می کنند و نظارت مدیران کانال ها و گروه ها در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا درباره جرایم سایبری مرتبط با انتخابات

هشدار پلیس فتا درباره جرایم سایبری مرتبط با انتخابات