مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:002024-01-17سياسي

تلاش جهادگران جهادسازندگی در تمام دوران انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست


فرمانده تیپ 48 کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهادگران جهادسازندگی بی سنگر در صحنه های متعدد به میدان آمدند و در کنار اقشار مختلف برای ایران اسلامی تلاش کردند و در این راه نیز شهداء و جانبازان متعددی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای جهادگر گچساران و باشت اظهار کرد: وقتی شیپور جنگ نواخته شد و مرد را از نامرد باید تشخیص داده می شد، 36 کشور در کنار عراق علیه ایران اسلامی تجهیزات خود را علم کردند.

وی بیان کرد: در شرایطی که هنوز انقلاب ما به ارامش نرسیده بود و برخی از استانهای ما از لحاظ امنیت دچار نا آرامی بوده و هنوز در برخی از خیابا نها سنگر بندی وجود داشت و سپاه پاسداران نیز تازه تشکیل شده بود و ماهیت این جنگ ناشناخته بور با اخلاص و جانانه رزمنده های ما و سپاه پاسداران و تمام اقشار برگ های زرینی در تاریخ ثبت شد.

فرمانده تیپ 48 کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حوزه اقتصادی نیز اموال ما بلوک شده بودند، و انقلاب تازه متولد شده جمهوری اسلامی با تمام مشکلات موجود آن زمان مقابل حملات رژیم بعث عراق و دوستانش ایستادگی کرد.

سردار حکمتیان عنوان کرد: آنها فکر کردند ایران گرفتار است و توان ایستادگی ندارد و در عرض 1 روز آن را خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جهادگران جهادسازندگی در تمام دوران انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست

تلاش جهادگران جهادسازندگی در تمام دوران انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست