مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:052024-01-16اقتصادي

رونمایی از 8 خودروی برقی داخلی در سال آینده


سال هاست که تعرفه واردات خودرو زیاد است، اما حالا تعرفه واردات خودرو های برقی را یک درصد اعلام کردیم، یعنی این که من به مردم آدرس می دهم که بیایید از خودرو های برقی استفاده کنید.

- به گزارش  تابناک، وزیر صنعت، معدن و تجارت از رونمایی هشت خودروی برقی داخلی در سال آینده، خبر داد.

علی آبادی صبح امروز (سه شنبه) در مراسم رونمایی از تاکسی های برقی اظهار کرد: برقی سازی یکی از کار های بزرگ است و سابقه علمی برقی سازی خودرو ها از 30 سال پیش در ایران وجود داشته و در گروه مپنا 10 سال است که به صورت تخصصی این کار را پیگیری می کنیم.

امروز نه تنها دانش برقی سازی خودرو ها در کشور وجود دارد، بلکه نهادینه نیز شده است و در نظر داریم سال آینده از هشت خودروی برقی تولید داخل بهره برداری کنیم.

وی با بیان این که ایران جزو چند کشور اول دنیا در این زمینه است، اظهار کرد: ما فقط بهره بردار نیستیم، بلکه دانش برقی سازی خودرو ها در حالی در کشور ما از سالیان قبل وجود دارد که در هندسه ذهنی بسیاری از کشور های دنیا برقی سازی نمی گنجد و ما جزو نادرترین کشور هایی هستیم که این فناوری را داریم و جالب است بدانید که ماشین من پنج سال پیش برقی شد و هنوز نحوه برقی سازی که برای خودروی خودم داشتم در دنیا تجاری نشده است، اما اینقدر به دانش برقی سازی ایرانی اعتماد کردم که خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 8 خودروی برقی داخلی در سال آینده

رونمایی از 8 خودروی برقی داخلی در سال آینده