مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:152023-12-26سياسي

رییسی: حمایت مالی از فعالیت های دانش بنیان در اولویت سازمان برنامه و بودجه باشد


رییس جمهور با تاکید بر اهمیت توجه به تجاری سازی و صادرات محصولات دانش بنیان، گفت: حمایت مالی از فعالیت های دانش بنیان در اولویت سازمان برنامه و بودجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در سومین جلسه شورای راهبری فناوری ها و تولیدات دانش بنیان ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات انجام شده در زمینه اجرای قانون حمایت از تولیدات و توسعه شرکت های دانش بنیان به بیش از 10 هزار شرکت فعال، بر ارتقای کیفی شرکت های دانش بنیان هم زمان با توسعه کمی نیز تاکید کرد.

حمایت مالی از فعالیت های دانش بنیان در اولویت سازمان برنامه و بودجه باشد حمایت مالی از فعالیت های دانش بنیان نیز از دیگر تاکیدات رییس جمهور در این جلسه بود که دکتر رییسی ضمن دستور به سازمان برنامه و بودجه برای توجه به این اولویت تصریح کرد: با توجه به اینکه توسعه فعالیت های دانش بنیان ایجاد اشتغال، رشد تولید و پیشرفت فناورانه را در پی دارد، هر نوع حمایت مالی و ارائه تسهیلات و تخصیص منابع به فعالیت های دانش بنیان، نه هزینه بلکه سرمایه گذاری سودمند و آینده نگرانه است.

رییس جمهور با ضروری دانستن نهایی شدن نقشه راه فعالیت های دانش بنیان کشور و جامع نگری نسبت به همه حوزه های فعالیت های دانش پایه از میکروالکترونیک و زیست فناوری تا هوشمندسازی و استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: حمایت مالی از فعالیت های دانش بنیان در اولویت سازمان برنامه و بودجه باشد

رییسی: حمایت مالی از فعالیت های دانش بنیان در اولویت سازمان برنامه و بودجه باشد