مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 19:202023-12-23اقتصادي

300 میلیارد تومان اوراق مرابحه عام به فروش رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تأمین مالی اقتصاد کشور با کمترین تبعات تورمی، در سال 1402 نسبت به انتشار اوراق بهادار دولتی با استفاده از روش های مختلف از جمله انتشار اسناد خزانه اسلامی و برگزاری بیست و یک هفته .

- خزانه داری کل کشور اعلام کرد که با برگزاری بیست و یکمین هفته عرضه اوراق مالی اسلامی منتهی به مورخ 29 آذر 1402، مبلغ 300 میلیارد تومان اوراق مرابحه عام به فروش رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تأمین مالی اقتصاد کشور با کمترین تبعات تورمی، در سال 1402 نسبت به انتشار اوراق بهادار دولتی با استفاده از روش های مختلف از جمله انتشار اسناد خزانه اسلامی و برگزاری بیست و یک هفته عرضه اوراق بدهی و یک مرحله پذیره نویسی اوراق اقدام کرده است که از این طریق تا این تاریخ، در مجموع 157.

619 میلیارد تومان شامل 90.

619 میلیارد تومان به صورت فروش نقدی و 67.

000 میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه اسلامی تأمین مالی انجام شد.

در ادامه اقدامات وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تأمین مالی اقتصاد کشور با هدف کاهش تبعات تورمی، خزانه داری کل کشور امسال نسبت به انتشار و عرضه اوراق بهادار دولتی با استفاده از روش های مختلف از جمله انتشار اسناد خزانه اسلامی و برگزاری بیست و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد تومان اوراق مرابحه عام به فروش رسید

300 میلیارد تومان اوراق مرابحه عام به فروش رسید