مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:252024-01-16بين الملل

وزیر خارجه اوکراین: اگر آمریکا سلاح ندهد، با بیل می جنگیم!


وزیر خارجه اوکراین هشدار داد زمان برای قانونگذاران آمریکایی جهت تصویب بسته دیگر کمک های نظامی به کی یف «رو به اتمام است» و اگر اوکراینی ها با کمبود سلاح مواجه شوند، - وزیر خارجه اوکراین: اگر آمریکا سلاح ندهد، با بیل می جنگیم! وزیر خارجه اوکراین هشدار داد زمان برای قانونگذاران آمریکایی جهت تصویب بسته دیگر کمک های نظامی به کی یف رو به اتمام است و اگر اوکراینی ها با کمبود سلاح مواجه شوند، با بیل خواهند جنگید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیترو کولبا وزیر امور خارجه اوکراین در مصاحبه با ای بی سی نیوز عنوان کرد: ارسال پول و تسلیحات بیشتر به اوکراین به آمریکا و متحدان ناتو کمک خواهد کرد تا از درگیری مستقیم با روسیه جلوگیری کند.

وی افزود: قیمت حمایت از اوکراین اکنون هر چه که باشد، بهای حل وفصل آشفتگی در جهان در صورت شکست اوکراین بسیار بسیار بالاتر خواهد بود.

وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد: پیروزی روسیه پیام خطرناکی به دیگر دشمنان ایالات متحده ارسال خواهد کرد.

اگر غرب نتواند روسیه را در اوکراین متوقف کند، دیگر چه کسی می تواند او را در دیگر بخش های جهان متوقف کند؟ او در ادامه با اشاره به احتمال کمبود تسلیحات اوکراین گفت: اگر اوکراینی ها با کمبود سلاح مواجه شوند، با بیل خواهند جنگید! اگرچه تلویزیون آمریکایی ای بی سی گزارش می کند که نیروهای رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه اوکراین: اگر آمریکا سلاح ندهد، با بیل می جنگیم!

وزیر خارجه اوکراین: اگر آمریکا سلاح ندهد، با بیل می جنگیم!