مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 19:352024-01-14سياسي

انتخابات را پرشورتر برگزار کنیم


به دلیل حساسیت توطئه های دشمنان، انتخابات امسال را پرشورتر برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص الائمه عصر امروز در همایش بصیرتی فرماندهان و کارمندان بسیجی ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: این روزها در حال نزدیک شدن به مقطع حساس انتخابات هستیم و با توجه به رویدادهای اخیر در داخل و خارج کشور، اهمیت این رویداد چند برابر شده است.

وی افزود: جریان فتنه و برانداز که در تمام دوران حیات خود به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران و کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده است این بار نیز در تلاش برای اثرگذاری در انتخابات است اما همه تلاش آنها به شکست منتهی شده و در مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در جریان فتنه سال گذشته، اهمیت تشکیل جمهوری اسلامی ایران به مراتب بیشتر برای ما نمایان شد، اضافه کرد: سال گذشته همه جریانات برانداز در اقدامی بی سابقه با هم متحد شده بودند تا ایران را از هم بپاشند اما همه دیدین که اتحاد آنها در کوتاهترین زمان ممکن از هم پاشید و بار دیگر اقتدار نظام و پایداری جمهوری اسلامی ایران مشخص شد.

وی با بیان اینکه این انقلاب به سلامت 4 دهه را پشت سر گذاشته است گفت: انقلاب ما در این سال ها اتفاقات و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته است اما به فرموده ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات را پرشورتر برگزار کنیم

انتخابات را پرشورتر برگزار کنیم