مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:402024-01-11اقتصادي

حقوق سال آینده 11/5 میلیون تصویب شد(+ جزییات)


رییس کمیته حقوق و دستمزد کمیسیون تلفیق بودجه 1403، گفت: متوسط افزایش حقوق کارمندان به 20 درصد افزایش یافت و حداقل کف حقوق کارمندان در سال آینده 10 میلیون تصویب شد.

- علی اصغر عنابستانی رییس کمیته حقوق و دستمزد کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 درخصوص آخرین تصمیم گیری پیرامون حقوق و دستمزد کارکنان و بازنشستگان برای سال آینده، گفت: کمیته حقوق و دستمزد کمیسیون تلفیق جلسات متعددی را برگزار کرد و نهایتاً دولت پیشنهاد کرده بود که 18 درصد متوسط حقوق و دستمزد کارکنان و بازنشستگان افزایش پیدا کند، بحث ما در مجلس و در کمیته حقوق و دستمزد این بود که بازه 18د رصد چطور تعیین می شود و ساختار اجرای آن چگونه خواهد بود.

وی ادامه داد: خب با جلساتی که داشتیم این را در کمیته مشخص کردیم و سقف 18 درصد را با هماهنگی عزیزان دولت به 20 درصد افزایش دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمان ملی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1403 خاطرنشان کرد: یک نکته بسیار مهمی وجود دارد و آن اینکه در شرایط تورمی که الان داریم وضعیت اقتصادی حداقل بگیرها شرایط اقتصادی مناسبی نیست، به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای حداقل بگیرها افزایش خوبی داشته باشیم، در نتیجه 3 تصمیم گرفتیم.

وی ادامه داد: البته جا دارد تاکید کنم که این موارد در حال حاضر تصمیمات کمیته حقوق و دستمزد است و تا به صحن تلفیق برود و بعد در صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق سال آینده 11/5 میلیون تصویب شد(+ جزییات)

حقوق سال آینده 11/5 میلیون تصویب شد(+ جزییات)