مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 17:252024-01-05سياسي

جبهه حق باید استقامت داشته باشد


خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه وقت مماشات با آمریکا و اسراییل به پایان رسیده گفت: از دستگاه های امنیتی می خواهیم با کسانی که موضع گیری نمی کنند برخورد قاطعانه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار کرد: کسی که مسئله عبودیت در وجودش ایجاد شد و رشد کرد، بینشش عوض شده و می فهمد که خداوند مالک و همه کاره است و آنچه در آسمان و زمین است پروردگار را پرستش می کنند.

  وی گفت: گاهی انسان محدود به خواسته های خود می شود و نباید نسبت به مناسک عادی، احکام و آنچه دستور انبیاست بی توجه بود و سستی کرد چرا که بر تقویت روح، کیفیت زندگی و معیشت موثر است.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به دهه بصیرت و قیام 19 دی که جایگاه مهمی در انقلاب اسلامی دارد، افزود: مسئله کشف حجاب ریشه تاریخی دارد و ایام الله راه را برای گرفتن میدان از دشمن باز کردند و این جنایات و ترورهای دشمن نشان می دهد که فضای تنفسی جبهه باطل تنگ شده است.

وی با بیان اینکه افراد جبهه حق باید استقامت داشته باشند گفت: با انقلاب اسلامی ایران جبهه حق نفس کشید و دشمن ترورهای متعددی انجام می دهد و در کنار مردم، مسوولان بسیاری از کشور تقدیم نظام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه حق باید استقامت داشته باشد

جبهه حق باید استقامت داشته باشد