مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:552023-12-27اقتصادي

توسعه ناوگان دکالجستیک همزمان با روز ملی صنعت حمل و نقل


در ادامه رویکرد توسعه ناوگان ملکی حمل و نقل، 50 دستگاه ماشین کِشنده با کاربری های مختلف خریداری و همزمان با روز حمل و نقل به ناوگان این مجموعه افزوده شد.

- مدیرعامل هلدینگ دِکالجستیک گفت: در ادامه رویکرد توسعه ناوگان ملکی حمل و نقل، 50 دستگاه ماشین کِشنده با کاربری های مختلف خریداری و همزمان با روز حمل و نقل به ناوگان این مجموعه افزوده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هومن پشنگیان در این رابطه اعلام کرد: این ماشین آلات از برندهای داخلی به ارزش بالغ بر 350 میلیارد تومان خریداری شده و باهدف بهبود ارایه خدمات، افزایش چابکی ناوگان و نیز پوشش دهی بهتر و بیشتر، در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.

وی با تأکید براینکه نوسازی و بهسازی این ناوگان از اولویت های این مجموعه است، اظهار داشت: توسعه و به روزسازی ناوگان از جمله مهم ترین مواردی است که در مسیر پیشتازی در صنعت حمل و نقل و تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل کشور، در فهرست اولویت های دکالجستیک قرار دارد.

پشنگیان، با اشاره به لزوم تکمیل زنجیره لجستیک اظهار داشت: شرکت حمل و نقل کالابران که یکی از زیرمجموعه های هلدینگ دکالجستیک است در سال 1402 موفق به دریافت پروانه فعالیت حمل جاده ای بزرگ مقیاس هوشمند از سازمان راهداری کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ناوگان دکالجستیک همزمان با روز ملی صنعت حمل و نقل

توسعه ناوگان دکالجستیک همزمان با روز ملی صنعت حمل و نقل