مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 22:102023-12-31سياسي

تصویب ایجاد 2 شهر جدید در گلستان


سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به وجود تعداد 35 شهر در استان، افزود: 2 شهر جدید در استان به وزارت کشور معرفی شده که کارهای مرتبط با آن در حال پیگیری است.

- ایسنا/گلستان سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به وجود تعداد 35 شهر در استان، افزود: 2 شهر جدید در استان به وزارت کشور معرفی شده که کارهای مرتبط با آن در حال پیگیری است.

مهندس سید محسن حسینی عصر امروز 10 دی در دیدار با مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور با بیان اینکه در استان گلستان 35 شهر وجود دارد، اظهارکرد: در مجموع این شهرها 185 نفر عضو اصلی شورای شهر و 110 نفر اعضای علی البدل هستند که لازم به ذکر است برای انجام وظایف بهتر شوراها، آموزش هایی برای آن ها در نظر گرفته شده که در حال انجام است.

وی شهر جدید ینقاق را در مرحله تشکیل اعلام کرد و افزود: همچنین روستای القجر نیز به عنوان شهر جدید به وزارت کشور معرفی شده که کارهای مرتبط با آن در حال پیگیری است.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به وظایف دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور، عنوان کرد: سیاستگذاری و برنامه ریزی در امور مربوط به شوراها، بررسی و بازنگری در قوانین و آیین نامه های مربوطه، نظارت بر عملکرد شوراها، برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ایجاد 2 شهر جدید در گلستان

تصویب ایجاد 2 شهر جدید در گلستان