مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:552023-12-26بين الملل

ادامه تهدیدهای توخالی گالانت علیه حزب الله لبنان


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بازدید از منطقه مرزی الجلیل در شمال سرزمین های اشغالی، بار دیگر حزب الله لبنان را تهدید و تلاش کرد تا بر شکست های ارتش این رژیم در جبهه مرز لبنان سرپوش بگذارد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بازدید از منطقه مرزی الجلیل در شمال سرزمین های اشغالی، بار دیگر حزب الله لبنان را تهدید و تلاش کرد تا بر شکست های ارتش این رژیم در جبهه مرز لبنان سرپوش بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار توهمات خود برای درهم شکستن توان نظامی مقاومت لبنان و دور کردن آن از مناطق مرزی گفت: ما اجازه بازگشت به وضعیتی را که تا ششم اکتبر با آن مواجه بودیم، نخواهیم داد.

بر اساس گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، وی در تقلا برای سرپوش گذاشتن بر تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه شمال سرزمین های اشغالی فلسطین مدعی شد: در حال وارد کردن ضربات شدیدی به حزب الله هستیم و نیروی هوایی ما آزادانه در آسمان لبنان تردد می کند و تمامی تلاش های انجام شده را اعلام خواهیم کرد.

گالانت ادامه داد: یک چیز واضح است؛ برای بازگشت شهرک نشینان یا به یک اقدام توافقی مربوط به خود نیاز داریم یا در نتیجه فعالیت نظامی به واقعیت دیگری دست خواهیم یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تهدیدهای توخالی گالانت علیه حزب الله لبنان

ادامه تهدیدهای توخالی گالانت علیه حزب الله لبنان