مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:302024-01-05ورزشي

شایعات جدید درباره قرارداد برانکو با پرسپولیس


هنوز مذاکره ای با برانکو مطرح نشده و مبالغ مطرح شده در فضای مجازی برای قرارداد او شایعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس از حالا زمزمه هایی مبنی بر انتخاب جایگزین او می رسد و نام های مختلفی در این میان مطرح شده که مطابق پیش بینی ها مهمترین نام، نام برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس است که با این تیم موفقیت های بی شماری به دست آورد.

برانکو که بعد از جدایی از پرسپولیس به الاهلی عربستان رفت این روزها در تیم ملی عمان فعالیت می کند و قراردادش بعد از پایان جام ملت های آسیا با این کشور تمام خواهد شد که همین موضوع هواداران پرسپولیس را دلخوش کرده تا بتوانند دوباره این مرد کرواس را روی نیمکت تیم خود ببینند.

با این همه شایعات زیادی در خصوص همکاری احتمالی پرسپولیس با برانکو مطرح می شود و در این بین مواردی مثل مسائل مالی باعث شده تا این نگرانی برای هواداران پرسپولیس به وجود بیاید که شاید برانکو به این تیم برنگردد.

در حالی که شایعاتی مبنی بر قرارداد دو میلیون دلاری برانکو و دستیارانش با پرسپولیس مطرح می شود و مدعی هستند که این مربی کرواسی چنین رقمی درخواست کرده اما پیگیری ها نشان می دهد که چنین مسأله ای وجود ندارد و این اخبار در زمره شایعات قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعات جدید درباره قرارداد برانکو با پرسپولیس

شایعات جدید درباره قرارداد برانکو با پرسپولیس