مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:102023-12-30سياسي

فتنه ها توطئه ای برای توقف پیشرفت کشور است


معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی، طراحی و اجرای فتنه های متعدد از جمله فتنه 88 علیه ایران اسلامی را تلاش دشمن برای توقف پیشرفت کشور است.

- سردار سرتیپ احمد کریمخانی ظهر شنبه 9 دی ماه 1402 همزمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تجمع بزرگ مردم گرگان در مصلای بزرگ وحدت این شهرستان اظهار کرد: 9 دی سالروز حماسه تاریخی است که مردم بصیر و ولایتمدار ایران در سال 1388 پس از توطئه آمریکایی و اسراییلی به خیابان ها آمدند و آبی بر آتش دشمنان ریختند که مردم چند استان همچون استان گلستان و شهر گرگان یک روز زودتر از 8 دی به پاخاستند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن چهارمیبن سالگرد شهادت سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی ، گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند به تبیین و عمل به شاخص های مکتب شهید قاسم سلیمانی هستیم زیرا اخلاص، شجاعت، دینداری، مردم داری، ولایت مداری و دیگر شاخص ها از ویژگی های بارز شهید سلیمانی بوده که باید به آن عمل کنیم تا عاقبت به خیر شویم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس تبیین پیام حماسه تاریخی 9 دی را بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: پس از انقلاب همواره شاهد تقابل دو جبهه حق علیه باطل بودیم که در سویی جبهه ای به سرکردگی دنیای استکبار و استعمار آمریکای جنایتکار قرار دارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه ها توطئه ای برای توقف پیشرفت کشور است

فتنه ها توطئه ای برای توقف پیشرفت کشور است