مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:152023-12-30سياسي

مردم در سایه اطاعت از رهبری، فتنه ها را نقش بر آب می کنند


دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: در سال 88 فتنه بزرگی در فضای اجتماعی و سیاسی کشور ایجاد شد که چند ماه وضعیت کشور را به هم ریخت؛ اما مردم انقلابی و با بصیرت در سایه اطاعت از رهبری وارد عرصه شدند و نقشه دشمن را نقش بر آب کردند.

- ایسنا/کرمان دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: در سال 88 فتنه بزرگی در فضای اجتماعی و سیاسی کشور ایجاد شد که چند ماه وضعیت کشور را به هم ریخت؛ اما مردم انقلابی و با بصیرت در سایه اطاعت از رهبری وارد عرصه شدند و نقشه دشمن را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی عرب پور در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ماه در مسجدجامع بم، اظهار کرد: مردم ولایی ایران اسلامی 9 دی 1388 آب پاکی را روی دست فتنه گران داخلی و بانیان اصلی این فتنه که آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب بود، ریختند و آن چیزی که باعث نجات کشور شد ولایت و بصیرت مردم در 9 دی بود.

وی با اشاره به انتخابات امسال، اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات پرشور، چهار اصل را مورد تاکید قرار دادند که همه مسؤولان و دست اندرکاران انتخابات باید به این چهار اصل پایبند باشند.

رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان با تاکید بر اینکه امروز هدف دشمن، نظام جمهوری اسلام است، بیان کرد: دشمن درک کرده که امت متصل به امامت شکست ناپذیر است، در نتیجه، اصل نظام را نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در سایه اطاعت از رهبری، فتنه ها را نقش بر آب می کنند

مردم در سایه اطاعت از رهبری، فتنه ها را نقش بر آب می کنند