مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:052023-12-30فرهنگي

بیش از 10 هزار اثر به جشنواره فجر ارسال شد


مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و رییس شورای سیاست گذاری فجر معقتد است، شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر جشنی ملی، برای همه هنرمندان ایران اسلامی با سلایق و ذائقه های گوناگون است.

- مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و رییس شورای سیاست گذاری فجر معقتد است، شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر جشنی ملی، برای همه هنرمندان ایران اسلامی با سلایق و ذائقه های گوناگون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خراسانی زاده رویکرد عمده این رویداد هنری را جشنی برای همه هنرمندان ایران اسلامی دانست و در این زمینه گفت: جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امسال به ایستگاه شانزدهم رسیده و رویکرد عمده ما این است که این رویداد هنری امسال به معنای واقعی کلمه، جشنی ملی برای همه هنرمندان ایران اسلامی باشد.

هنرمندانی که به رغم سلایق، ذائقه ها، قالب های هنری و نگاه های مختلف، علاقه مند هستند که زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و در چهارچوب قواعد کشورشان فعالیت کنند.

خراسانی زاده: عبدالحسینی تعامل خوبی با مجموعه های هنری دارد او درباره آغاز برنامه ریزی برای این رویداد و انتخاب دبیرکل آن اظهار کرد: با این رویکرد، گفت وگوها از مرداد سال جاری آغاز شد و انتخاب دبیرکل صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10 هزار اثر به جشنواره فجر ارسال شد

بیش از 10 هزار اثر به جشنواره فجر ارسال شد