مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:162024-01-07سياسي

صدور مجوز تأسیس شرکت های حمل و نقل تسهیل شد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از تسهیل و تسریع در روند اخذ مجوز برای تأسیس شرکت های حمل و نقل از طریق درگاه ملی مجوزها خبر داد.

- علی امیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در راستای تسهیل و تسریع در حیطه کارآفرینی و اشتغالزایی بر اساس وظایف سازمانی، صدور پروانه بهره برداری برای فعالیت شرکت های حمل و نقل، متقاضیان می توانند از طریق درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.

ir برای اخذ مجوز شرکت های حمل و نقل بار و مسافر اقدام کنند.

وی افزود: با بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و در راستای تحقق اهداف دولت در زمینه شفافیت در امور اداری، ایجاد وحدت رویه و تلاش حداکثری برای تسهیل در امر خدمت رسانی به مردم، با پیگیری های مستمر صورت گرفته، اولین مجوز تأسیس و فعالیت شرکت حمل و نقل از طریق درگاه ملی مجوزها در سطح کشور در استان مرکزی صادر شد.

  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ضمن اشاره به فعالیت 158 شرکت حمل و نقل باری و 54 شرکت مسافری در سطح استان افزود: خوشبختانه در حال حاضر شرایط تسهیل شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت درگاه ملی مجوزها نسبت به ثبت درخواست، انجام استعلام و صدور پروانه فعالیت اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز تأسیس شرکت های حمل و نقل تسهیل شد

صدور مجوز تأسیس شرکت های حمل و نقل تسهیل شد