مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:252024-01-11سياسي

احتمال اجرای مصوبه افزایش سن بازنشستگی از سال جدید


سرپرست دبیرخانه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی از احتمال اجرای مصوبه افزایش سن بازنشستگی از ابتدای سال 1403، در صورت نهایی شدن موضوع در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد صادق غلامی مشاور و سرپرست دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی بیمه های اجتماعی گفت: افزایش سن بازنشستگی در برنامه هفتم توسعه ذکر شده و به تصویب مجلس رسیده و به شورای نگهبان ارجاع داده شده است همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی این موضوع است.

مشاور و سرپرست دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه افزود: به نظر می رسد که اول 1403 همزمان با اجرای برنامه هفتم توسعه مساله افزایش سن بازنشستگی هم اجرا شود البته این قضیه و نهایی شدن آن به بررسی های شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت بسیار وابسته است.

غلامی ادامه داد: مسئله متناسب سازی و سن بازنشستگی از موضوعاتی است که اختلاف نظر بین ذینفعان مانند بیمه شده ها، کارفرمایان، صندوق ها، دولت و… وجود دارد و تلاش می شود که قانون با کیفیت بهتر و با اجماع حداکثری اجرا شود.

مشاور و سرپرست دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی گفت: با افزایش سن بازنشستگی افزایش نرخ حق بیمه نخواهیم داشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اجرای مصوبه افزایش سن بازنشستگی از سال جدید

احتمال اجرای مصوبه افزایش سن بازنشستگی از سال جدید