مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:052024-01-17بين الملل

ناراحتی اوکراین از حمله ایران به مقر موساد


وزارت امور خارجه اوکراین با نادیده گرفتن نقش سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی و تاثیر مخرب آن بر امنیت و ثبات منطقه، مدعی شد حمله سپاه پاسداران به مقر اصلی جاسوسی این رژیم در عراق «تهدیدی برای امنیت منطقه» است.

- وزارت امور خارجه اوکراین با نادیده گرفتن نقش سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی و تاثیر مخرب آن بر امنیت و ثبات منطقه، مدعی شد حمله سپاه پاسداران به مقر اصلی جاسوسی این رژیم در عراق تهدیدی برای امنیت منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه اوکراین که در پی حمله تروریستی اخیر عوامل گروه تروریستی داعش به کرمان که منجر به شهادت 103 نفر شد، بیانیه ای در محکومیت آن صادر نکرد، حمله موشکی سپاه پاسداران ایران به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه اوکراین که روابط گسترده ای با تل آویو دارد، در بیانیه ای حملات موشکی ایران به اربیل عراق را قویا محکوم کرده و گفت که اوکراین از حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی عراق حمایت می کند.

در این بیانیه با نادیده گرفتن فجایع انسانی به بار آمده در جنگ غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی و پیامدهای ثبات زدای آن برای صلح و امنیت منطقه و جهان آمده است که چنین اقدامات خصومت آمیزی از سوی ایران تهدیدی برای امنیت وثبات منطقه ایجاد کرده و نقض آشکار هنجارهای قوانین بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناراحتی اوکراین از حمله ایران به مقر موساد

ناراحتی اوکراین از حمله ایران به مقر موساد