مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:402023-12-27بين الملل

گالانت از رایزنی ها با قاهره برای احداث دیوار مرزی پیشرفته میان مصر و غزه خبر داد


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل آویو در حال رایزنی با قاهره برای ایجاد یک دیوار مرزی پیچیده میان مصر و نوار غزه است.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل آویو در حال رایزنی با قاهره برای ایجاد یک دیوار مرزی پیچیده میان مصر و نوار غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست ویژه کمیته امنیتی و امور خارجه کنست، پارلمان این رژیم، در پاسخ به سوال های اعضای این کمیته درباره روند عملیات های نظامی در چارچوب جنگ علیه نوار غزه از جمله تهدیدهای امنیتی که این رژیم در سایر جبهه ها با آنها روبه رو است، مدعی شد تل آویو در حال انجام رایزنی هایی با قاهره برای بررسی امکان ایجاد یک دیوار مرزی پیشرفته و دارای تجهیزات فناوری است تا در راستای مبارزه با قاچاق سلاح، نوار غزه را از خاک مصر جدا کند.

گالانت در ادامه مدعی شد اسراییل در حال حاضر قصد اشغال شهر رفح و محور فیلادلفیا را ندارد .

شبکه عبری زبان کان11 نیز نوشت گالانت در پاسخ به انتقادها از او بابت قاچاق های مکرر اسلحه از مصر به نوار غزه ، به اعضای این کمیته پارلمانی گفت که اسراییل در حال انجام رایزنی هایی با مصر برای ساخت یک مانع پیچیده در طول محور فیلادلفیا میان غزه و منطقه سیناء است که دارای ابزارهای فناوری نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالانت از رایزنی ها با قاهره برای احداث دیوار مرزی پیشرفته میان مصر و غزه خبر داد

گالانت از رایزنی ها با قاهره برای احداث دیوار مرزی پیشرفته میان مصر و غزه خبر داد