مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:452024-01-01سياسي

شهادت حاج قاسم نقطه عطفی در مبارزه جبهه مقاومت با آمریکا بود


شهادت حاج قاسم نقطه عطفی در مبارزه جبهه مقاومت با آمریکا است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، مراسم گرامیداشت نهم دی ماه و ایام شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع محله آسیابک زرندیه برگزار شد.

 یادگار دوران 8 سال دفاع مقدس در این مراسم ترور و شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در مبارزه جبهه مقاومت با آمریکا و استکبار جهانی دانست و افزود: شهادت حاج قاسم این ذهنیت را برای آمریکایی ها به وجود آورد که فقدان حاج قاسم در روند قدرت یابی و انسجام محور مقاومت مشکلات زیادی به وجود خواهد آورد ولی این ذهنیت چیزی جز خیالی باطل نبود.

علی بلالی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند شهید سلیمانی برای دشمنان از حاج قاسم سلیمانی خطرناکترند خاطر نشان کرد: بعد از شهادت سردار دل ها هیچ خللی در انجام مأموریت ها و روند قدرت یابی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی سیاست های کلان اراده میدانی مقاومت هیچ تغییری نکرده، اظهار داشت: تصمیمات در نظام جمهوری اسلامی مبنایی است و به فرد یا شخص خاصی متکی نیست هر چند که آن شخص عزیزی چون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باشد چرا که سردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت حاج قاسم نقطه عطفی در مبارزه جبهه مقاومت با آمریکا بود

شهادت حاج قاسم نقطه عطفی در مبارزه جبهه مقاومت با آمریکا بود