مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:402024-01-08سياسي

پذیرش هفت دانشجوی دکتری زن در مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی


مسئول گروه زن و خانواده مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی از برگزاری آزمون دکتری حکمرانی و پذیرش هفت نفر از زنان در این حوزه خبر داد و گفت: دوره حکمرانی زن و خانواده نیز برای مدیران کل بانوان استانداری سراسر کشور را برگزار کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مینو اصلانی در نخستین جشنواره تجلیل از حکمرانان زن که در مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی برگزار شد، با تاکید بر اینکه زنان عامل اساسی ثبات و سلامت خانواده و جامعه به شمار می روند گفت: فراهم کردن زمینه های لازم برای رشد و بهره مندی جامعه از توانمندی و مشارکت زنان در حیطه های مختلف علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به شمار می رود.

مسئول گروه زن و خانواده مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اشاره ای به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه زنان کرد و گفت: ایشان تاکید کردند در مسائل گوناگون اجتماعی و دولتی حضور زنان هیچ محدودیتی ندارد؛ اما باید جوری باشد که از آن مشغله مهم اساسی زنانه یعنی خانه داری و فرزند آوری محروم نشود.

به تعبیر امام دخالت در سیاست و در مقدرات اساسی کشور، وظیفه زنان، حق زنان و تکلیف زنان است.

یعنی واجب کردند زنان در مقدرات و وظایف اساسی کشور دخالت کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رهبری در جایی نیز تاکید کردند حضور زنان در مشاغل مختلف مدیریتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هیچ محدودیتی ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش هفت دانشجوی دکتری زن در مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی

پذیرش هفت دانشجوی دکتری زن در مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی