مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:452024-01-03ورزشي

ورزش در تقویت روح و جسم نظامیان موثر است


فرمانده دانشگاه افسری وتربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) گفت: جمهوری اسلامی با موشک باران پایگاه عین الاسد، بزرگترین پایگاه دشمنان در منطقه را با خاک یکسان کرد و پاسخ سخت و کوبنده ای به ترور سردار سلیمانی داد.

- فرمانده دانشگاه افسری وتربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) گفت: جمهوری اسلامی با موشک باران پایگاه عین الاسد، بزرگترین پایگاه دشمنان در منطقه را با خاک یکسان کرد و پاسخ سخت و کوبنده ای به ترور سردار سلیمانی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حبیب اله جانثاری در مراسم افتتاحیه سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه های نیروهای مسلح و یادواره سردار حاج قاسم سلیمانی که به میزبانی دانشگاه امام حسن(ع) فراجا برگزار شد، اظهارکرد این المپیاد با مناسبت هایی که درآمیخته شده به نوعی المپیاد فرهنگی و ورزشی است، چراکه از یک سو با میلاد بانوی دوعالم و روز مادر و از سویی با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها همراه شده است و به همین مناسبت هم جای عرض تسلیت و هم تبریک دارد.

وی افزود: چهار سال پیش سردار دل ها و فرمانده جبهه مقاومت به دست شقی ترین افراد روی زمین به شهادت رسید و جمهوری اسلامی با امید به شما جوانان پاسخ سخت و کوبنده ای را با موشک باران پایگاه عین الاسد به آنان داد و بزرگترین پایگاه آنان در منطقه را با خاک یکسان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش در تقویت روح و جسم نظامیان موثر است

ورزش در تقویت روح و جسم نظامیان موثر است