مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:252023-12-28سياسي

برای همه مددجویان کمیته امداد در کرمان جهیزیه تامین شده است


استاندار کرمان با بیان این مطلب که در کرمان برای همه مددجویان کمیته امداد جهیزیه تامین شده و دیگر متقاضی وجود ندارد، گفت: ایجاد اشتغال به خوبی در حال انجام است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که در کرمان برای همه مددجویان کمیته امداد جهیزیه تامین شده و دیگر متقاضی وجود ندارد، گفت: ایجاد اشتغال به خوبی در حال انجام است.

محمدمهدی فداکار صبح امروز هفتم دی ماه در مراسم جشن خودکفایی 5000 مددجوی کمیته امداد استان کرمان، خدمت به مردم را مهمترین کار دانست و بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها یک فرمانده نظامی برجسته بلکه خدمت رسانی اش به مردم در حد اعلی بود.

وی با بیان این مطلب که مجموعه امداد جای خوشنامی است و مردم به این نهاد مقدس اعتماد دارند، اظهار کرد: توانمندسازی محرومان سبب حرکت به سمت عدالت می شود و فرهنگ نیکوکاری در جامعه وجود دارد و اقدامات کمیته امداد این فرهنگ و روحیه انفاق را یادآوری می کند.

استاندار کرمان کمیته امداد را یکی از میراث های امام راحل دانست و عنوان کرد: کمک ها با حفظ کرامت و شأن مردم انجام می شود.

وی با بیان این مطلب که در کرمان برای همه مددجویان کمیته امداد جهیزیه تامین شده و دیگر متقاضی وجود ندارد، اظهار کرد: ایجاد اشتغال به خوبی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای همه مددجویان کمیته امداد در کرمان جهیزیه تامین شده است

برای همه مددجویان کمیته امداد در کرمان جهیزیه تامین شده است