مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:202023-12-28سياسي

ضرورت ایجاد شهر ک های صنعتی ماموریت محور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری، - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در سومین رویداد صنعت دانش بنیان از ضرورت شکل گیری شهرک های مأموریت محور با هدف تامین زنجیره نیاز های شرکت های دانش بنیان گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری، صبح امروز با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از فعالان شرکت های دانش بنیان، مدیران صنایع متوسط در سالن همایش های هتل ارم برگزار شد.

دهقانی در این مراسم گفت: تجربه نشان داده است وقتی موضوعی مدام تکرار و مطرح می شود به فرهنگ تبدیل شده و در نهایت، اجرایی می شود.

این کلیدواژه صنعت دانش بنیان که وزیر محترم صمت بر آن تاکید داشته و محکم در ترویج و اجرای آن اهتمام دارند و در رویداد های مختلف تکرار و بازخوانی می شود هم باور و فرهنگی را ایجاد می کند مشروط بر آن که این رویه را ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد شهر ک های صنعتی ماموریت محور

ضرورت ایجاد شهر ک های صنعتی ماموریت محور