مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:102024-01-12سياسي

چه کسی به مدیرکل راه کهگیلویه و بویراحمد چک سفید امضا داده است؟


چرا مدیرکل راه و شهرسازی جوابگو نیست، چه کسی چک سفید امضا به این مدیر داده که مطمئن است در مسئولیت خود است و هر کاری کند مشکلی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت؛ حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته سوق، جاده ارتباطی این شهر به دهدشت را یکی از خدمات خوب نظام در حق مردم بخش سوق دانست و افزود: با تلاش های مسئولان و مطالبه مردم و تریبون نماز جمعه کلنگ این جاده زده و افتتاح شد اما متاسفانه در سال های گذشته خسارات جانی و مالی فراوانی نصیب مردم نموده است.

وی با بیان اینکه بارها گفتیم این جاده استانداردهای لازم را ندارد و نقاط حادثه خیز فراوانی در این جاده وجود دارد ولی توجهی نکردند، افزود: هنوز یک سال و نیم از افتتاح آن نمی گذرد که این جاده نیاز به آسفالت مجدد و لکه گیری پیدا کرده است، چرا مسئولان نسبت به بیت المال احساس مسولیت ندارند و هزینه بیت المال باید این گونه هدر رود.

کیانی خاطرنشان کرد: چرا مدیرکل راه و شهرسازی جوابگو نیست، چه کسی چک سفید امضا به این مدیر داده که مطمئن است در مسئولیت خود است و هر کاری کند مشکلی ندارد.

  وی خواستار ورود مدعی العموم به این پروژه شد و گفت: از سازمان بازرسی انتظار داریم به این قضیه ورود کنند و تمام کسانی که در این پروژه سهل انگاری کردند و نظارت نکردند و باعث هدر رفت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی به مدیرکل راه کهگیلویه و بویراحمد چک سفید امضا داده است؟

چه کسی به مدیرکل راه کهگیلویه و بویراحمد چک سفید امضا داده است؟