مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 19:252023-12-29بين الملل

حزب الله پایگاه های اسراییلی را در هم کوبید


مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد چند مقر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و محل استقرار نظامیان اسراییلی را در شمال فلسطین اشغالی در حمایت از مردم غزه هدف قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان، بعدازظهر امروز (جمعه)، در چند بیانیه از حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان، ظهر امروز، در بیانیه ای اعلام کرد در حمایت از مردم فلسطین و نیروهای مقاومت یک جرثقیل که با خود تجهیزات جاسوسی در منطقه دوفیف به همراه داشته، با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین در بیانیه ای دیگر اعلام کرد مقرهای نظامی حدب یارون و المرج در شمال فلسطین اشغالی را با تسلیحات مناسب مورد حمله قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در عین حال اعلام کرد حدود ساعت 14:30 بعدازظهر امروز به وقت محلی، محل استقرار تانک ها و توپخانه ارتش اسراییل را در منطقه خربه ماعر هدف حمله قرار داده است.

حزب الله حدود یک ساعت بعد از انتشار این بیانیه، در بیانیه ای دیگر خبر داد رزمندگان مقاومت، دو گروه از نظامیان اسراییلی را در مقر نظامی رامیه و بین پادگان زرعیت و مقر برکیه ریشا مورد حمله قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله پایگاه های اسراییلی را در هم کوبید

حزب الله پایگاه های اسراییلی را در هم کوبید