مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:452024-01-07فرهنگي

کتاب «رازها و دروغ ها» ؛ روایت های کمتر گفته شده درباره جشنواره کن و سینمای ایران


کتاب «رازها و دروغ ها» ستایشی از سینمای ایران است که در صحنه بین المللی برای این کشور، آبرو کسب کرده است و از آن به عنوان «سفیر فرهنگی ایران» نام برده می شود.

- کتاب رازها و دروغ ها ستایشی از سینمای ایران است که در صحنه بین المللی برای این کشور، آبرو کسب کرده است و از آن به عنوان سفیر فرهنگی ایران نام برده می شود.

محمد حقیقت که به تازگی کتاب رازها و دروغ ها جشنواره فیلم کن را منتشر کرده است، می گوید: این کتاب ستایشی از سینمای ایران است که در صحنه بین المللی برای این کشور، آبرو کسب کرده است و از آن به عنوان سفیر فرهنگی ایران نام برده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منتقد در نوشتاری کوتاه درباره کتاب اش که به زبان فارسی منتشر شده ، آورده است: سالها پیش یک منتقد مهم روزنامه لوموند نوشت: ایران را با نفت، فرش و پسته می شناختیم، از حالا به بعد باید سینمای ایران را به آن اضافه کنیم.

حقیقت در بخش دیگر آورده است: من طی سالها و از نزدیک سینمای ایران و کارگردانان ایرانی را دنبال می کردم و با بسیار از آنها در جشنواره ها همراه بوده ام - از دوسال قبل از انقلاب (1977 ) در فرانسه شروع به معرفی سینمای ایران در سینماتک پاریس کرده ام و سپس بسیاری از فیلمهای ایرانی را به جشنواره های سه قاره (نانت) فرانسه ، جشنواره کن و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «رازها و دروغ ها» ؛ روایت های کمتر گفته شده درباره جشنواره کن و سینمای ایران

کتاب «رازها و دروغ ها» ؛ روایت های کمتر گفته شده درباره جشنواره کن و سینمای ایران