مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:202024-01-14فناوري

پوشش مخابرات در 10 روستای زبرخان ضعیف و یا فاقد خدمات تلفن ثابت است


آنتن دهی تلفن همراه در 10 روستا ضعیف و تعدادی از این روستاها هم فاقد خدمات تلفن ثابت هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت گفت: آنتن دهی تلفن همراه در 10 روستا ضعیف و تعدادی از این روستاها هم فاقد خدمات تلفن ثابت هستند.

باقر صدیقی در گفت و گویی با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر 7 روستا شامل پوشش ضعیف و عدم پوشش خدمات مخابراتی و 3 روستا فاقد هرگونه خدمات تلفن ثابت هستند، از اتمام مراحل نصب دکل های سایت همراه اول در سه روستای سطح بخش خبر داد.

وی اظهار کرد: مراحل فونداسیون و عملیات نصب سه دکل همراه اول با ارتفاع و ظرفیت بالا در روستاهای آنچگان، بیدخان و عشق آباد به پایان رسید.

بخشدار سرولایت افزود: به منظور تقویت شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان همراه اول، دکل های سایت جدید همراه اول در روستاهای بیدخان، آنچگان و عشق آباد نصب شد.

نماینده دولت در سرولایت با تشکر از مجموعه دست اندرکاران مخابرات خاطرنشان کرد: راه اندازی و نصب هرکدام از این سایت های جدید حدود 50 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.

صدیقی ادامه داد: همچنین به منظور رفع مشکلات محدوده پوشش آنتن دهی در نقاط کور، با همت و تلاش متخصصین مخابرات سایت های جدید با تکنولوژی های 2G، 3G، 4G در این روستاها نصب و تا پایان بهمن ماه راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش مخابرات در 10 روستای زبرخان ضعیف و یا فاقد خدمات تلفن ثابت است

پوشش مخابرات در 10 روستای زبرخان ضعیف و یا فاقد خدمات تلفن ثابت است