مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:502024-01-07سياسي

استفاده از ظرفیت مردمی در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف نباید از ظرفیت مردم غافل شویم زیرا کار مردمی تأثیرگذاری بیشتری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری شامگاه امروز در جلسه ستاد برگزاری اعتکاف چهارمحال و بختیاری گفت: اعتکاف دارای انس فردی و ابعاد اجتماعی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مباحث تبلیغی باید به صورت همه جانبه انجام شود تا مردم از برکات اعتکاف آگاه شوند و در این مراسم معنوی شرکت کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود برای تبلیغ اعتکاف، افزود: استفاده از ظرفیت دانش آموزان، رسانه های مجازی، تبلیغات شهری و تبیین ائمه جمعه و جماعات در شرکت کیفی مردم در این مراسم معنوی موثر است.

طاهری بیان کرد: در برگزاری اعتکاف نباید از ظرفیت مردمی غافل شویم زیرا کار مردمی تأثیرگذاری بیشتری دارد.

وی گفت: باید از طلاب و سخنرانانی متناسب با گروه های سنی مختلف در برنامه معنوی اعتکاف بهره گرفت و در مجموع نیازمندی های یک اعتکاف 10 هزار نفری را فراهم کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید زمینه برگزاری اعتکاف در روستاها فراهم شود و خدمات رسانی به این مناطق افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مردمی در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

استفاده از ظرفیت مردمی در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف