مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 17:152024-01-19سياسي

همه احزاب سیاسی به انقلاب و قانون اساسی پایبند هستند


استاندار فارس در نشست هم اندیشی با دبیران احزاب سیاسی فارس، نظام، انقلاب، شهدا، امام راحل و پاینده به قانون را وجه مشترک احزاب عنوان کرد و افزود: - ایسنا/فارس استاندار فارس در نشست هم اندیشی با دبیران احزاب سیاسی فارس، نظام، انقلاب، شهدا، امام راحل و پاینده به قانون را وجه مشترک احزاب عنوان کرد و افزود: افراد شایسته زمانی انتخاب می شوند که مشارکت حداکثری احزاب انجام شود.

محمد هادی ایمانیه در این نشست ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب، از شرکت کنندگان در جلسه تقدیر کرد و گفت: این کشور متعلق به همه است و هر کسی که خودش را دوستدار کشور و ایران می داند از منافع شخصی خود در جهت منافع ملی صرف نظر می کند.

ایمانیه احزاب سیاسی را در یک وجه مشترک دانست و گفت: همه احزاب فارغ از گرایشات سیاسی به ایران، نظام، انقلاب، شهدا و امام راحل عشق می ورزند و به قانون اساسی نیز پایبند هستند.

استاندار فارس با اشاره براینکه طبیعتاً به دلیل محدودیت زمانی و مشغله کاری نمی توانم با همه افرادی که درخواست ملاقات دارند دیدار کنم گفت: فارس، بزرگترین استانِ دارایِ بیشترین تقسیمات کشوری است؛ برنامه ها به نحوی است تا بیش از این در شهرستان ها وقت بگذارم.

نماینده عالی دولت در فارس تصریح کرد: خروجی برخی اقدامات خوب بوده اما به آن بسنده نمی کنم و بیشتر از آن را پیگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه احزاب سیاسی به انقلاب و قانون اساسی پایبند هستند

همه احزاب سیاسی به انقلاب و قانون اساسی پایبند هستند